NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

JAK MOGĘ ZAŁOŻYĆ KONTO?
Aby założyć konto w sklepie internetowym www.racut.pl należy wybrać w prawym górnym rogu ekranu zakładkę "moje konto" oraz podać NIP. Następnym etapem jest uzupełnienie formularza rejestracyjnego i potwierdzenie danych za pomocą przycisku "zarejestruj się". Od tego momentu klient ma dostęp do cen produktów oraz do możliwości składania zamówień na stronie sklepu.
JAK ODZYSKAĆ ZAPOMNIANE HASŁO DO KONTA?
Zapomniane hasło do konta można odzyskać wybierając link „NIE PAMIĘTASZ HASŁA?” w zakładce „moje konto”.
JAK MOGĘ DOKONAĆ ZAKUPÓW?
Szczegółowe informacje o składaniu zamówienia znajdują się w zakładce „jak kupować?”
CZY MOGĘ DOSTAWAĆ OKRESOWE INFORMACJE Z NOWOŚCIAMI I OFERTAMI SKLEPU INTERNETOWEGO NA MÓJ ADRES EMAIL?
Tak, należy tylko podać swój adres e-mail w polu newsletter który znajduje się w prawym dolnym rogu strony.
JAK MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z NEWSLETTERA ?
Aby zrezygnować z newslettera należy poinformować o tym dział obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego który znajduje się w zakładce „kontakt” lub telefonicznie pod numerem 515-473-003.
CZEMU NIE MOGĘ WYBRAĆ TERMINOWEJ FORMY PŁATNOŚCI?
Terminowa forma płatności jest dostępna tylko dla klientów, którzy w naszym sklepie internetowym dokonali minimum 10 zamówień.
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZAKUPU NA PARAGON?
Nie, nasz sklep internetowy nie obsługuje odbiorców detalicznych. Na wszystkie zamówione produkty wystawiamy fakturę VAT.
ILE TRWA ORAZ JAKI JEST KOSZT DOSTAWY ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW?
Maksymalny czas oczekiwania na dostawę to 5 dni roboczych. Koszt wysyłki wynosi 20 PLN (netto) za zamówione produkty do 700 PLN (netto). Powyżej 700 PLN (netto) koszt dostawy pokrywa sprzedawca.
W JAKI SPOSÓB MOGĘ SIĘ UPEWNIĆ ŻE PROCES ZAKUPÓW ZOSTAŁ PRZEPROWADZONY POPRAWNIE?
Po każdym prawidłowo złożonym zamówieniu klient dostaje potwierdzenie na swoją skrzynkę pocztową. W przypadku braku wiadomości należy skontaktować się z działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego w zakładce „kontakt” lub pod numerem telefonu 515-473-003.
CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Tak, przez pewien okres czasu, do momentu kiedy zamówione produktu zostaną przekazane kurierowi. Po wydaniu przesyłki przewoźnikowi anulowanie zamówienia jest niemożliwe.
CO NALEŻY ZROBIĆ JEŚLI DOSTANĘ USZKODZONY PRODUKT?
Należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem telefonu 515-473-003. Jeżeli kurier dostarczający przesyłkę jest obecny, powinien sporządzić protokół szkody, co znacznie ułatwi i przyspieszy proces reklamacji.
CO NALEŻY ZROBIĆ JEŚLI DOSTANĘ PRODUKT INNY NIŻ NA ZAMÓWIENIU?
Jeśli przez pomyłkę wysłaliśmy produkt inny, niż na zamówieniu, prosimy o skontaktowanie się z działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt” lub pod numerem telefonu 515-473-003.